پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رونمایی از 4 محصول فناورانه در مرکز رشدفناوری گناباد

فناورانه های دهه فجر

رونمایی از 4 محصول فناورانه در مرکز رشدفناوری گناباد

- 1402/11/15

4 محصول فناورانه تولید شرکت‌های مستقر در مرکز رشدفناوری گناباد در زمینه‌های مهندسی پزشکی، الکترونیک، صنایع چوب و کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان  گناباد، از 4 محصول فناورانه تولید شرکت‌های مستقر در مرکز رشدفناوری گناباد رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد توضیحاتی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از شرکت‌ها ارائه داد و گفت: حمایت از طرح‌های فناورانه و ایده‌های تجاری این محصولات بالغ بر 457 میلیارد ریال اعتبار در پی داشته است.

در مراسم رونمایی از محصولات شرکت‌ها، شرکت کاوش رویان پارس محصول خود را بانام "گلدن گارد"(Golden Guard) رونمایی کرد.

این محصول ترکیب منحصر به فرد چند منظوره برای کنترل طیف وسعی از آفات، کنترل بیماری‌های سطحی و طراوت و شادابی سریع گیاه را در پی دارد.

دومین محصول رونمایی، محصول تولیدی شرکت دنیای هوشمند آوا با نام "ماژول هوشمند 8 کانال دارای لن و وای فای مدل  IO8A-0B" بود. این دستگاه برای استفاده در سیستم‌های کنترل صنعتی یا اتوماسیون خانگی  است که دارای چندین ویژگی مانند پروتکل Modbus بوده و قابل کنترل به صورت دستی با کیبورد، اینترنت و اینترانت می باشد.

سومین محصول رونمایی، محصول تولیدی شرکت در شرف تاسیس توانا فناوران با نام دستگاه "کف تراش " و "دستگاه خراطی چوب" که برای مشاغل خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

چهارمین محصول رونمایی، محصول تولیدی شرکت آزما کاوان تدبیر شرق با نام "ترالی رابط سیستم تست ورزش" بوده که انواع دستگاه‌های بازتوانی قلبی بر روی آن نصب و در کلینیک‌های تخصصی قلب مورد استفاده می باشد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی رونمایی رونمایی رونمایی رونمایی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.